Barangolások gyalogosan, bakancsban és túrakerékpáron

Bakancsban, két keréken

Bakancsban, két keréken

Húsvéti kvíz a kilátókról és a szép kilátásokról

Mennyire ismered a kilátókat? És az onnan nyíló panorámákat? Tedd próbára a tudásod a kvízekben!

2023. április 10. - horvabe

cimkep-u037_1.JPG

Csodálatos kilátás nyílik az ööööö..., el nem árulom, melyik kilátóból a..., na nem, azt sem mondom meg, mire. Találjátok inkább ki a kvízben! 

Kedves Olvasóim!

Azt hiszem, megszoktátok már, hogy hétfőnként új bakancsos, vagy kerékpáros túraposztot olvashattok, esetleg az Útravaló posztokban tanácsokat, tippeket adok a túrákhoz, kirándulásokhoz. Ezen a húsvéti hosszú hétvégén azonban én is egy kis pihenőt tartok, azonban hogy ne maradjatok most sem újdonság nélkül, két kvízt ajánlok a figyelmetekbe! Mindkettőt én készítettem és egyikben ismertebb kilátókra, kilátópontokra lehet tippelni, a másikban pedig azt kell kiválasztani a lehetséges válaszok közül, hogy vajon melyik kilátópontról is készülhettek a panorámaképek?

Mindkét kvízt a saját fényképeimből állítottam össze, méghozzá ezek többsége már szerepelt itt a Bakancsban, két keréken blogon is, tehát a rendszeres olvasóknak némi előnyük lehet a tippelésben. Megmondom őszintén, a bőség zavarával küzdöttem a képek kiválasztásakor, hiszen rengeteg kilátóban jártam már és éppen ilyen sok kilátásban gyönyörködtem a túráim során. És hogy miért pont ezeket választottam ki a kvízhez? Azért, mert ezek jutottak hirtelen az eszembe, illetve ezeket találtam meg először a fényképgyűjteményemben.

A legtöbb kérdésnél igyekeztem valamilyen segítséget is adni, hogy ne csak a profi túrázók vághassák rá a helyes választ, tehát bárki próbára teheti a tudását és ha néhány kérdésre mégsem sikerül eltalálnia a helyes választ, legalább kaphat pár tippet a legközelebbi kiránduláshoz, vagy túrához! A kvízek a képekre való kattintással indíthatóak.

Ezzel szeretnék minden olvasómnak boldog húsvéti ünnepeket kívánni!

 

kilatok.png

panorama.png

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot a facebookon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancsban-ket-kereken.blog.hu/api/trackback/id/tr7018098536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2023.04.10. 19:07:12

A +1 kérdés nem működik nálam, pedig sejtem hol készült :)

horvabe · https://www.kektura.click.hu 2023.04.10. 19:11:27

A +1 kérdésre nincs válasz! Sajnos, alatta maradt egy üres link kocka, ezt nem tudtam a sablonban megszüntetni.

gigabursch 2023.04.11. 12:06:15

Kilátó:
3/10

Panoráma:
9/12

Bónusz kérdés:
Szerintem a Vadállókövektől fényképeztél a remete-barlangok felé.

Aureliano Buendía 2023.04.11. 19:10:06

@gigabursch: én a Spartacus-ösvényre tippelnék

horvabe · https://www.kektura.click.hu 2023.04.11. 19:35:45

@gigabursch: Látszik az eredményen, hogy a természetet járod, de nem a kilátókat keresed fel! A +1 kérdésre a válasz nem stimmel.

horvabe · https://www.kektura.click.hu 2023.04.11. 19:36:26

@Aureliano Buendía: Jogos a +1 pont! A kép tényleg a Spartacus ösvényen készült!

Aureliano Buendía 2023.04.11. 21:41:09

@horvabe: köszönöm!
10/10 és 11/12 :)
süti beállítások módosítása